Моніторинг якості дошкільної освіти
Освітній моніторинг – це супроводжуюче відстеження й поточна регуляція будь-якого процесу в освіті, постійне спостереження за станом керованого об’єкта з метою його оперативної діагностики, випереджального визначення диспропорцій, вироблення та коригування управлінських рішень.
Технологія моніторингу освітнього процесу в дошкільному закладі посідає важливе місце серед інноваційних технологій управління, що впливають на підвищення його якості.
Моніторинг якості освітнього процесу – це системна процедура, що полягає в збиранні, обробці, зберіганні та розповсюдженні інформації про стан дошкільної освіти, прогнозуванні на підставі об’єктивних даних динаміки й основних тенденцій її розвитку та розробка науково обгрунтованих рекомендацій для прийняття управлінських рішень стосовно підвищення ефективності роботи дошкільного закладу.
Основними методами діагностики є спостереження, експеримент, бесіда й аналіз результатів діяльності.
Усі завдання для виявлення знань подаються переважно в ігровій формі з урахуванням індивідуальних і особистісних особливостей розвитку дітей на основі стимульного матеріалу.
Результати моніторингових досліджень дають можливість вихователю скоригувати план освітньо-виховної роботи на наступний період із дітьми та організувати індивідуальну роботу.
Накази: Моніторинг якості дошкільної освіти.
за 2022/2023 н.р.
н_підсумок_моніторинг_Іпівр_-2022-23нр
за 2021/2022 н.р
ХСШ1_н_підсумок_моніторинг_І_півр_2021_2022
ХСШ1_н_моніторинг_Іпівр_2021-2022нр
н_ХСШ1 підсумковий моніторинг ІІ півр 2022
н_ХСШ1 про підс. підсум. моніторингу ІІ півр 2022
За 2020/2021 н.р.
н_ХСШ1 підсумковий моніторинг ІІ півр 2021
н_ХСШ1 про підсумки підсум. моніторингу ІІ півр 2021
н_ХСШ моніторинг вересень 2020
ХСШ1_н_підсумки моніторинг І півр 2020
за 2019/2020 н.р.
ХСШ 1_н. підсумковий моніторинг ІІпівр 2020
ХСШ1_н_підсумки моніторинг І півр 2019
Наказ підсумковий моніторинг на квітень 2019 (1) Н_про підс. монітор. ІІ півріччя 2019