Режим дня та розклад занять
ПОГОДЖЕНО
Голова ПК Комунального закладу «Харківська санаторна школа №1» Харківської обласної ради О.Я.Дмитрієва Протокол від « » 20 р. № |
ЗАТВЕРДЖУЮ
Директор Комунального закладу «Харківська санаторна школа №1» Харківської обласної ради О.П.Карасик « » 20 р. |
Розклад занять для дітей дошкільних груп ( № 1, № 2, № 3, № 4) Комунального закладу «Харківська санаторна школа № 1» Харківської обласної ради на 2019/2020 н.р.
Групи
Дні тижня |
Група № 3 (перша молодша) «Козачата» | Група № 1 (друга молодша) «Пізнайко» | Група № 4 (середня) «Капітошка» | Група № 2 (старша) «Сонечко» |
(від 2 до 3 років) | (від 3 до 4 років) | (від 4 до 5 років) | (від 5 до 6 (7) років) | |
Понеділок | 1.Художньо-продуктивна діяльність
(Музична діяльність) 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) |
1 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
2. Художньо-продуктивна діяльність (Музична діяльність) |
1. Ознайомлення із соціумом
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення із соціумом 3. Ознайомлення з природним довкіллям |
ІІ пол.дня* | 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) | 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 4. Здоров’я та фізичний розвиток | |
Вівторок | 1.Сенсорний розвиток
2.Художньо-продуктивна діяльність. (аплікація/ліплення) |
1.Логіко-математичний розвиток
2.Ознайомлення із соціумом |
1. Художньо-продуктивна діяльність (Музична діяльність)
2. Логіко-математичний розвиток |
1.Художньо-продуктивна діяльність. (аплікація/ліплення)
2 Логіко-математичний розвиток 3. .Художньо-продуктивна діяльність (Музична діяльність) |
ІІ пол.дня* | 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 3.Художньо-продуктивна діяльність. (малювання) | |
Середа | 1. Художньо-продуктивна діяльність
(Музична діяльність) 2.Ознайомлення з природним довкіллям |
Ознайомлення з природним довкіллям
2. Художньо-продуктивна діяльність (Музична діяльність) |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2 Художньо-продуктивна діяльність (художня література)
3. Здоров’я та фізичний розвиток |
1. Логіко-математичний розвиток
2. Ознайомлення із соціумом 3. .Художньо-продуктивна діяльність (Малювання)
4. Здоров’я та фізичний розвиток |
ІІ пол.дня* | ||||
Четвер | 1. Сенсорний розвиток
2.Ознайомлення із соціумом |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення із соціумом |
1. Художньо-продуктивна діяльність
(музична діяльність) 2. Ознайомлення із соціумом
|
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2.Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 3. Ознайомлення із соціумом |
ІІ пол.дня* | 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 3. Художньо-продуктивна діяльність
(аплікація/ліплення) |
4. Здоров’я та фізичний розвиток |
П’ятниця | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Художньо-продуктивна діяльність. (Малювання) |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Художньо-продуктивна діяльність. (Малювання) |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення з природним довкіллям |
1. Художньо-продуктивна діяльність
(Музична діяльність) 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 3. Ознайомлення з природним довкіллям |
ІІ пол.дня* | 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 3. Здоров’я та фізичний розвиток |
* Заняття гуртків проводиться відповідно до встановленого графіка роботи.
ЗАТВЕРДЖУЮ | |||||||
Директор Комунального закладу | |||||||
“Харківська санаторна школа №1” | |||||||
Харківської обласної ради | |||||||
______________О.П.Карасик | |||||||
«____» _____________ 20___ р. | |||||||
РЕЖИМ | РОБОТИ | ||||||
дошкільних груп Комунального закладу “Харківськасанаторна школа №1” | |||||||
Харківської обласної ради | |||||||
на 2020/2021 навчальний рік | |||||||
старша група | середня група | ІІ молодша група | І молодша група | ||||
час | елемент режиму | час | елемент режиму | час | елемент режиму | час | елемент режиму |
07.30-08.00 | Зустріч дітей, огляд, ігри, бесіди, спостереження, ранкова гімнастика | 07.30-08.00 | Зустріч дітей, огляд, ігри, бесіди, спостереження, ранкова гімнастика | 07.30-08.00 | Зустріч дітей, огляд, ігри, бесіди, спостереження, ранкова гімнастика | 07.30-08.00 | Зустріч дітей, огляд, ігри, бесіди, спостереження, ранкова гімнастика |
08.00-08.30 | Підготовка до сніданку, сніданок | 08.00-08.30 | Підготовка до сніданку, сніданок | 08.00-08.30 | Підготовка до сніданку, сніданок | 08.00-08.30 | Підготовка до сніданку, сніданок |
08.30-09.15 | Ігри, підготовка до занять | 08.30-09.15 | Ігри, підготовка до занять | 08.30-09.15 | Ігри, підготовка до занять | 08.30-09.15 | Ігри, підготовка до занять |
09.15-09.40 | 1 заняття | 09.15-09.35 | 1 заняття | 09.15-09.30 | 1 заняття | 09.15-09.25 | 1 заняття |
09.50-10.15 | 2 заняття | 09.45-10.05 | 2 заняття | 09.40-09.55 | 2 заняття | 09.35-09.45 | 2 заняття |
10.25-10.50 | 3 заняття | ||||||
10.50-11.05 | ІІ сніданок | 10.05-10.20 | ІІ сніданок | 09.55-10.10 | ІІ сніданок | 09.45-10.00 | ІІ сніданок |
11.05-12.20 | Прогулянка, індивід. заняття | 10.20-12.20 | Прогулянка, індивід. заняття | 10.10-12.10 | Прогулянка, індивід. заняття | 10.00-11.30 | Прогулянка, індивід. заняття |
12.20-13.00 | Підготовка до обіду, обід | 12.20-13.00 | Підготовка до обіду, обід | 12.10-13.00 | Підготовка до обіду, обід | 11.30-12.00 | Підготовка до обіду, обід |
13.00-15.00 | Підготовка до сну, денний сон | 13.00-15.00 | Підготовка до сну, денний сон | 13.00-15.00 | Підготовка до сну, денний сон | 12.00-15.00 | Підготовка до сну, денний сон |
15.00-15.20 | Підйом, загарт. процедури | 15.00-15.20 | Підйом, загарт. процедури | 15.00-15.20 | Підйом, загарт. процедури | 15.00-15.20 | Підйом, загарт. процедури |
15.20-15.40 | Полуденок | 15.20-15.40 | Полуденок | 15.20-15.40 | Полуденок | 15.20-15.40 | Полуденок |
15.40-16.30 | Ігри, індивідуальні заняття, фіз.заняття | 15.40-16.30 | Ігри, індивідуальні заняття, фіз.заняття | 15.40-16.30 | Ігри, індивідуальні заняття, фіз.заняття | 15.40-16.30 | Ігри, індивідуальні заняття, фіз.заняття |
16.30-18.00 | Прогулянка | 16.30-18.00 | Прогулянка | 16.30-18.00 | Прогулянка | 16.30-18.00 | Прогулянка |
18.00-18.30 | Вечеря | 18.00-18.30 | Вечеря | 18.00-18.30 | Вечеря | 18.00-18.30 | Вечеря |
18.30-19.30 | Підготовка до прогулянки, прогулянка, спостереження, бесіди, ігри, індивідуальна робота, повернення додому | 18.30-19.30 | Підготовка до прогулянки, прогулянка, спостереження, бесіди, ігри, індивідуальна робота, повернення додому | 18.30-19.30 | Підготовка до прогулянки, прогулянка, спостереження, бесіди, ігри, індивідуальна робота, повернення додому | 18.30-19.30 | Підготовка до прогулянки, прогулянка, спостереження, бесіди, ігри, індивідуальна робота, повернення додому |
виконавець:Шепелєва Н.В. вихователь-методист. 0989140757 |
Розклад занять для дітей дошкільних груп ( № 1, № 2, № 3, № 4)
Комунального закладу «Харківська санаторна школа № 1» Харківської обласної ради на 2019/2020 н.р.
Групи
Дні тижня |
Група № 1 (перша молодша) «Пізнайко» | Група № 4 (друга молодша) «Капітошка» | Група № 2 (середня) «Сонечко» | Група № 3 (старша) «Козачата» |
(від 2 до 3 років) | (від 3 до 4 років) | (від 4 до 5 років) | (від 5 до 6 (7) років) | |
Понеділок | 1.Художньо-продуктивна діяльність
(Музична діяльність) 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література) |
1 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)
2. Художньо-продуктивна діяльність (Музична діяльність) |
1. Ознайомлення із соціумом
2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення із соціумом 3. Ознайомлення з природним довкіллям |
ІІ пол.дня* | 3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація/ліплення) | 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 4. Здоров’я та фізичний розвиток | |
Вівторок | 1.Сенсорний розвиток
2.Художньо-продуктивна діяльність. (аплікація/ліплення) |
1.Логіко-математичний розвиток
2.Ознайомлення із соціумом |
1. Художньо-продуктивна діяльність (Музична діяльність)
2. Логіко-математичний розвиток |
1.Художньо-продуктивна діяльність. (аплікація/ліплення)
2 Логіко-математичний розвиток 3. .Художньо-продуктивна діяльність (Музична діяльність) |
ІІ пол.дня* | 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 3.Художньо-продуктивна діяльність. (малювання) | |
Середа | 1. Художньо-продуктивна діяльність
(Музична діяльність) 2.Ознайомлення з природним довкіллям |
Ознайомлення з природним довкіллям
2. Художньо-продуктивна діяльність (Музична діяльність) |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2 Художньо-продуктивна діяльність (художня література)
3. Здоров’я та фізичний розвиток |
1. Логіко-математичний розвиток
2. Ознайомлення із соціумом 3. .Художньо-продуктивна діяльність (Малювання)
4. Здоров’я та фізичний розвиток |
ІІ пол.дня* | ||||
Четвер | 1. Сенсорний розвиток
2.Ознайомлення із соціумом |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення із соціумом |
1. Художньо-продуктивна діяльність
(музична діяльність) 2. Ознайомлення із соціумом
|
1.Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2.Художньо-продуктивна діяльність (художня література) 3. Ознайомлення із соціумом |
ІІ пол.дня* | 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 3. Художньо-продуктивна діяльність
(аплікація/ліплення) |
4. Здоров’я та фізичний розвиток |
П’ятниця | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Художньо-продуктивна діяльність. (Малювання) |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Художньо-продуктивна діяльність. (Малювання) |
1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
2. Ознайомлення з природним довкіллям |
1. Художньо-продуктивна діяльність
(Музична діяльність) 2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування 3. Ознайомлення з природним довкіллям |
ІІ пол.дня* | 3. Здоров’я та фізичний розвиток | 3. Здоров’я та фізичний розвиток |
* Заняття гуртків проводиться відповідно до встановленого графіка роботи.
ПОГОДЖЕНО | ЗАТВЕРДЖУЮ | ||||||
В.о. начальника Головного управління | Директор Комунального закладу | ||||||
Держпродспоживслужби | “Харківська санаторна школа №1” | ||||||
в Харківській області | Харківської обласної ради | ||||||
А.В.Бабарук | ______________О.П.Карасик | ||||||
” ” 20 р | «____» _____________ 20___ р. | ||||||
РЕЖИМ | ДНЯ | ||||||
дошкільних груп Комунального закладу “Харківська | санаторна школа №1″ | ||||||
Харківської обласної ради | |||||||
на 2019/2020 навчальний рік | |||||||
старша група | середня група | ІІ молодша група | І молодша група | ||||
час | елемент режиму | час | елемент режиму | час | елемент режиму | час | елемент режиму |
07.30-08.00 | Зустріч дітей, огляд, ігри, бесіди, спостереження, ранкова гімнастика | 07.30-08.00 | Зустріч дітей, огляд, ігри, бесіди, спостереження, ранкова гімнастика | 07.30-08.00 | Зустріч дітей, огляд, ігри, бесіди, спостереження, ранкова гімнастика | 07.30-08.00 | Зустріч дітей, огляд, ігри, бесіди, спостереження, ранкова гімнастика |
08.00-08.30 | Підготовка до сніданку, сніданок | 08.00-08.30 | Підготовка до сніданку, сніданок | 08.00-08.30 | Підготовка до сніданку, сніданок | 08.00-08.30 | Підготовка до сніданку, сніданок |
08.30-09.15 | Ігри, підготовка до занять | 08.30-09.15 | Ігри, підготовка до занять | 08.30-09.15 | Ігри, підготовка до занять | 08.30-09.15 | Ігри, підготовка до занять |
09.15-09.40 | 1 заняття | 09.15-09.35 | 1 заняття | 09.15-09.30 | 1 заняття | 09.15-09.25 | 1 заняття |
09.50-10.15 | 2 заняття | 09.45-10.05 | 2 заняття | 09.40-09.55 | 2 заняття | 09.35-09.45 | 2 заняття |
10.25-10.50 | 3 заняття | ||||||
10.50-11.05 | ІІ сніданок | 10.05-10.20 | ІІ сніданок | 09.55-10.10 | ІІ сніданок | 09.45-10.00 | ІІ сніданок |
11.05-12.20 | Прогулянка, індивід. заняття | 10.20-12.20 | Прогулянка, індивід. заняття | 10.10-12.10 | Прогулянка, індивід. заняття | 10.00-11.30 | Прогулянка, індивід. заняття |
12.20-13.00 | Підготовка до обіду, обід | 12.20-13.00 | Підготовка до обіду, обід | 12.10-13.00 | Підготовка до обіду, обід | 11.30-12.00 | Підготовка до обіду, обід |
13.00-15.00 | Підготовка до сну, денний сон | 13.00-15.00 | Підготовка до сну, денний сон | 13.00-15.00 | Підготовка до сну, денний сон | 12.00-15.00 | Підготовка до сну, денний сон |
15.00-15.20 | Підйом, загарт. процедури | 15.00-15.20 | Підйом, загарт. процедури | 15.00-15.20 | Підйом, загарт. процедури | 15.00-15.20 | Підйом, загарт. процедури |
15.20-15.40 | Полуденок | 15.20-15.40 | Полуденок | 15.20-15.40 | Полуденок | 15.20-15.40 | Полуденок |
15.40-16.30 | Ігри, індивідуальні заняття, фіз.заняття | 15.40-16.30 | Ігри, індивідуальні заняття, фіз.заняття | 15.40-16.30 | Ігри, індивідуальні заняття, фіз.заняття | 15.40-16.30 | Ігри, індивідуальні заняття, фіз.заняття |
16.30-18.00 | Прогулянка | 16.30-18.00 | Прогулянка | 16.30-18.00 | Прогулянка | 16.30-18.00 | Прогулянка |
18.00-18.30 | Вечеря | 18.00-18.30 | Вечеря | 18.00-18.30 | Вечеря | 18.00-18.30 | Вечеря |
18.30-19.30 | Підготовка до прогулянки, прогулянка, спостереження, бесіди, ігри, індивідуальна робота, повернення додому | 18.30-19.30 | Підготовка до прогулянки, прогулянка, спостереження, бесіди, ігри, індивідуальна робота, повернення додому | 18.30-19.30 | Підготовка до прогулянки, прогулянка, спостереження, бесіди, ігри, індивідуальна робота, повернення додому | 18.30-19.30 | Підготовка до прогулянки, прогулянка, спостереження, бесіди, ігри, індивідуальна робота, повернення додому |