ПАМ’ЯТКА. “Безпека дитини вдома”
ПАМ’ЯТКА. “Безпека дитини вдома”.
Шановні батьки!
Як зберегти дітей від біди, як навчити їх безпечній поведінці та передбачити наслідки небезпечних розваг? Ці питання постійно встають перед вами.
Щоб зберегти життя та здоров’ я дітей, пам’ятайте та виконуйте наступні поради:
1 Не залишайте дітей дошкільного віку одних, навіть на короткий час!
2 Якщо виникла така потреба, не дозволяйте дитині відчиняти двері незнайомій людині, навіть одягненій в міліцейську форму. Навчіть користуватись дверним вічком, нікому, крім батьків не відчиняти.
3.Навчіть користуватись телефоном для виклику служб : 101, 102, 103, 104. Коли біда чи хвороба захватила зненацька, а дитина одна вдома, вона повинна знати, що необхідно зателефонувати близьким, звернутися до сусідів, викликати швидку допомогу, чітко назвавши свої координати.
4.Забороняйте користуватись ліфтом без супроводу дорослих, а також входити у ліфт з незнайомими людьми.
5.Вчіть дітей звертатися за допомогою до людей, які працюють у правоохоронних органах.
6,Не дозволяйте дражнити тварин. Попереджайте зародження в дитині жорсткого відношення до «друзів наших менших».
- Забороняйте дітям підбирати на вулиці незнайомі предмети. Вони можуть бути небезпечними.
8.Треба опрацювати з дітьми уміння уникати проблемних місць, розповідати дітям, наскільки небезпечно «гратися» з вибухонебезпечними предметами (балончиками, петардами, патронами).
9 Оснастіть електророзетки в вашій квартирі заглушками. Не допускайте дитину до газових та електричних приладів. Не дозволяйте дітям самостійно вмикати телевізор, магнітофон, комп’ютер.
- Зберігайте небезпечні предмети ( ліки, сірники, запальнички, гострі та ріжучі інструменти) в недоступних місцях.
- У дітей необхідно формувати основи самозахисту.
Рекомендуємо проводити бесіди в цьому напрямку з приведенням різних прикладів, розглядом ілюстрацій та розігруванням ситуацій «Що ти робитимеш, якщо…(незнайомий запропонує цукерку, загубив ключа від квартири, загубився один у місті тощо).
12.Навчайте дітей безпеці життєдіяльності в повсякденні, в процесі організації екскурсій, бесід, спостережень, в створенні ігрових ситуацій та під час розваг.
Своїм прикладом навчайте дітей виконанню цих вимог. Приклад старших є для дітей кращим методом виховання!
Сподіваємось, що ця пам’ятка допоможе Вам зберегти дитину від біди!