Педрада
№ | Зміст роботи | Термін проведення | Відповідальні |
Освіта в умовах війни: підсумки 2022/2023 навчального року. Шляхи розвитку освіти в закладі у 2023/2024 навчальному році. | Серпень 2023 року | Карасик О.П.
Тимченко Н.В. Кратка О.А. Воробйова С.В. Шепелєва Н.В. Керівники ШМО Шепелєва Н.В. Яковенко Н.О. |
|
1. | Про підсумки діяльності закладу освіти у 2022/2023 навчальному році. | ||
2. | Про створення якісного освітнього процесу, вплив багатозадачності на успішність та продуктивність учнів. | ||
3. | Про компенсацію освітніх втрат як ключового фактору підвищення успішності та мотивації учнів. | ||
4. | Про формування 4К у НУШ: креативність, критичне мислення, комунікація, колаборація. | ||
5. | Про створення стимулюючої навчальної атмосфери: використання позитивної психології та мотиваційних стратегій. | ||
6. | Про шляхи розвитку освіти в закладі у 2023/2024 навчальному році, організацію освітнього процесу та особливості викладання навчальних предметів у 2023/2024 навчальному році. | ||
7. | Про підсумки конкурсу-огляду підготовки дошкільних груп до нового навчального року. | ||
8. | Про погодження річного навчального плану КЗ «ХСШ №1» ХОР на 2023/2024 навчальний рік | ||
9. | Про погодження плану роботи КЗ «ХСШ №1» ХОР на 2023/2024 навчальний рік | ||
10. | Різне. | ||
Творче використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки у процесі викладання предметів природничо-математичних дисциплін. |
Жовтень 2023 року |
Карасик О.П. Тимченко Н.В. Кратка О.А. Воробйова С.В. Шепелєва Н.В. Керівники ШМО |
|
1. | Про впровадження Державного стандарту базової середньої освіти на уроках природничих наук НУШ. | ||
2. | Про розвиток пізнавального інтересу учнів 5-6-х класів під час вивчення інтегрованих курсів природничої освітньої галузі | ||
3. | Про методи залучення учнів до продуктивного діалогу під час онлайн-уроку. Математика. | ||
4. | Про зростання цікавості учнів до навчання через застосування ігрових методик на уроках у початкових класах. | ||
5. | Про формування навичок економічного мислення та економічних уявлень у дітей дошкільного віку | ||
6. | Про логічні ігри, як засобу розвитку математичних здібностей дітей дошкільного віку. | ||
7. | Про пошуково-ігорову діяльність дітей як одного із засобів еколого-економічного виховання дошкільників | ||
8. | Про формування природничої компетентності дошкільників через проведення екологічних акцій | ||
9. | Про результати тематичного вивчення щодо стану роботи педагогічного колективу з формування економічного виховання дітей старшого дошкільного віку відповідно до вимог БКДО (за інваріантним складником освітнього напряму «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина в природному довкіллі» та варіативним складником освітнього напряму «Дитина в соціумі. Соціально фінансова грамотність | ||
10. | Про результати комплексного вивчення стану освітньої діяльності в середній групі. | ||
11. | Про профілактику жорстокого поводження з дітьми, дотримання чинного законодавства. | ||
12. | Про стан роботи з попередження дитячого травматизму. | ||
13. | Про погодження Стратегії розвитку закладу на 2024 рік. | ||
14. | Про підвищення кваліфікації педпрацівників у 2024 році. | ||
15. | Про стан виконання рішень попередньої педради. | ||
16. | Різне. | ||
Про безпечне освітнє середовище: нові виміри безпеки. Робота педагогічного колективу закладу освіти щодо формування особистісних якостей та соціальної активності учня (вихованця) – громадянина-патріота України. | Березень 2024 року | Карасик О.П.
Тимченко Н.В. Кратка О.А. Воробйова С.В. Шепелєва Н.В. Керівники ШМО |
|
1. | Про нормативну складову безпечного освітнього середовища. Адаптація до нових реалій. | ||
2. | Про роль учителя (вихователя) у формуванні безпечного освітнього середовища. | ||
3. | Про ризики, пов’язані з мінами та вибухонебезпечними залишками війни. Алгоритм безпечної поведінки | ||
4. | Про психолого-педагогічні особливості роботи з дітьми в сучасному освітньомупросторі. Надання психологічної допомоги дітям та підліткам в умовах воєнного стану. | ||
5. | Про національно-патріотичне виховання як засобу становлення сучасного українця, адаптованого до нових умов життя. | ||
6. | Про патріотичну компетентність класних керівників та вихователів. | ||
7. | Про забезпечення наступності в реалізації завдань патріотичного та духовного виховання між дошкільним закладом і родиною | ||
8. | Про формування у дітей національної свідомості дитини на основі органічного поєднання музично-театральної діяльності та фольклорного матеріалу | ||
9. | Про формування мовленнєвої компетенції дошкільників засобами народознавства | ||
10. | Про результати тематичного вивчення питання щодо формування патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку | ||
11. | Про організацію оздоровчої та виховної роботи з дітьми влітку. | ||
12. | Про стан виконання рішень попередньої педради. | ||
13. | Різне. | ||
1. | Про затвердження рішення медико-педагогічної комісії КЗ «ХСШ №1» ХОР | Травень
2024 року |
Карасик О.П. |
2. | Про переведення учнів 1-8-х,10-го класів на наступний рік навчання. | Тимченко Н.В.
Члени МПК |
|
3. | Про нагородження похвальним листом «За високі навчальні досягнення» | Класні керівники | |
1. | Про переведення учнів 9-го класу, які завершили здобуття базової середньої освіти, на наступний рік навчання. | Червень
2024 року |
Карасик О.П. |
2. | Про погодження Освітньої програми КЗ «ХСШ №1» ХОР на 2024/2025 навчальний рік | Тимченко Н.В. | |
1. | При випуск учнів 11-го класу, які завершили здобуття повної загальної середньої освіти. | Червень
2024 року |
Карасик О.П.
Тимченко Н.В. |
Протокол педради від 29.01.2021 №5_Про погодження результатів вибору підручників для 4-го класу 2021