Творча група
РОБОТА
Творчої групи та тимчасово творчого колективу (ТТК)
Головна науково-методична проблема:
«Сучасний підхід у вирішенні глобальної проблеми: формування морально-екологічної свідомості у всіх учасників освітнього процесу»
Завдання:
- забезпечення гармонійного розвитку дитини, її фізичного і психічного здоров’я, виховання ціннісного ставлення до природного й соціального довкілля, до самої себе;
- формування механізмів соціальної адаптації та творчого втілення в умовах життя у товаристві незнайомих дітей і дорослих;
- формування фундаментальних екологічних знань, нового екологічного світогляду, екологічного мислення, екологічної свідомості, екологічної етики у всіх учасників освітнього процесу (морально-екологічне виховання);
- формування навичок здорового способу життя як компонента екологічної культури (еколого-валеологічне виховання);
- виховання почуття любові до природи шляхом безпосереднього спілкування з нею (еколого-естетичне виховання);
- виховання бережливого ставлення до природи шляхом формування вмінь економії природних ресурсів (еколого-економічне виховання);
- єдність сім*ї та закладу дошкільної освіти в екологічному вихованні дошкільників (еколого-соціальне виховання)
- системне використання в освітній діяльності закладу сучасних інноваційних форм роботи з усіма учасниками освітнього процесу.
Список членів творчої групи
Шепелєва Наталія Володимирівна, методист | Керівник творчої групи |
Комар Тетяна Володимирівна, логопед | член творчої групи |
Ліхачова Людмила Вікторівна, соціальний педагог | член творчої групи |
Мусорова Людмила Олексіївна, вихователь | член творчої групи |
Китченко Тетяна Вікторівна, вихователь | член творчої групи |
Молчан Тетяна Олександрівна, практичний психолог | член творчої групи |
Члени ТТК
Всі учасники освітнього процесу
ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ ТВОРЧОЇ ГРУПИ на 2019/2020 н.р.
№
п/п |
Зміст | Дата проведення | Форма проведення | Відповідальні | Учасники |
ЗасіданняІ. Завдання творчої групи на 2020/2021 навчальний рік | |||||
Засідання ІІ Особистісний розвиток дітей – спільна справа батьків та педагогів.. | |||||
Засідання ІІІ.. Взаємодія вчителя – логопеда, вихователя і батьків – запорука успіху у формуванні особистості дитини | |||||
Засідання ІV.. «Співпраця з родиною – запорука успіху у вихованні дітей-дошкільнят» |
Орієнтовний план
роботи тимчасово творчого колективу
Комунального закладу «Харківський санаторний навчально-виховний комплекс №1» Харківської обласної ради
на 2018-2021 н.р.
Етапи реалізації проекту | |||
І етап | підготовчий | 2018/2019 н.р. | підбір інструментарію для здійснення заходів щодо вирішення поставлених завдань, ознайомлення зі змістом проекту учасників освітньої діяльності. |
ІІ етап | основний | 2019/2020 н.р. | впровадження та удосконалення (внесення коректив). |
ІІІ етап | аналітичний | 2020/2021 н.р. | діагностика за результатами роботи та прийняття рішення про доцільність широкого впровадження даного проекту в освітній процес закладів дошкільної освіти |
Шляхи реалізації | |||||||
№ | Заплановані заходи | Період | Методика, технологія | Тема | Учасники проекту | Відповідальні | |
1 | Планування організації життєдіяльності дітей старшого дошкільного віку. | 2018-2021 | За БКДО (нова редакція) та освітніх програм | Удосконалення календарного планування у старшій групі відповідно до проекту. | Вихователі | Керівник ТТК
Члени ТТК |
|
2 | Розроблення міні-проектів, гуртків, посібників. збірників з використанням сучасних форм і методів в освітній роботі закладу
(Тема, теоретичний аспект (актуальність та новизна), план реалізації, практична робота, результат впровадження) |
2018-2021 | Формування еколого-економічної свідомості старшого дошкільника через ігрову діяльність. | Педагоги, діти, батьки
|
Кучеренко В.М. Шокало С.М. |
||
2018-2021 | Арт-технологія (ізо-терапія) | Логопедичний порадник. Вплив навколишнього середовища на мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку. Наслідки впливу та шляхи вирішення проблеми. | Педагоги, діти, батьки
|
Вчитель-логопед
Комар Т.В.
|
|||
2018-2021 | Методика «Виховання через казку» Л.Б.Фесюкова | Морально-екологічне виховання та розвиток культури мовлення дітей дошкільного віку через казку | Педагоги, діти, батьки
|
Новохатська С.Л. | |||
2018-2021 | Технологія «Дитяче дослідження як метод навчання старших дошкільників» А.Савенков | Морально-екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку через ПДД. | Педагоги, діти, батьки
|
Тертищева Л.О. | |||
2018-2021 | Технологія «Дитяче дослідження як метод навчання старших дошкільників» А.Савенков
Арт-технологія (сенд-плей) |
Морально-екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку через ПДД засобами арт-технології (сендплей) | Педагоги, діти, батьки
|
Мусорова Л.О. | |||
2018-2021 | Співпраця з НПП «Слобожанський» (договір від 01.09.2017 №1 Термін дії 5 років) | Про єдність сім*ї та закладу дошкільної освіти з питань щодо екологічного вихованні дошкільників (у співпраці з родинами вихованців та НПП «Слобожанський») | Педагоги, діти, батьки
|
Шепелєва Н.В. | |||
2018-2021 | Методика розвитку творчих здібностей дітей на заняттях з малювання. Л.Шульга | Морально-екологічне виховання через художньо-продуктивну діяльність (малювання) | Педагоги, діти, батьки | Федоренко О.А. | |||
2018-2021 | Роль медіапростору у формуванні морально-екологічної свідомості вихованців та їх батьків | Педагоги, діти, батьки | Ліхачова Л.В. | ||||
2018-2021 | Морально-екологічне виховання засобами народознавства. | Педагоги, діти, батьки | Григоренко І.А.
Тубелець В.А. |
||||
2018-2021 | Інноваційні оздоровчі технології | Морально-екологічна свідомість і здоровий спосіб життя дошкільника шляхом застосування методів здоров’язберігаючих освітніх технологій | Педагоги, діти, батьки | Загородська Л.А. | |||
2018-2021 | Педагоги, діти, батьки | Молчан Т.О. | |||||
2018-2021 | Формування екологічної культури та екологічної компетентності засобами дизайнерства | Педагоги, діти, батьки | Китченко Т.В. | ||||
3 | Випуск щоквартальної газети (журналу), виготовлення лепбуків, презентацій, папок – пересувок, буклетів з даного напрямку | 2018-2021 | Практичний матеріал | Педагоги | Керівник ТТК
Члени ТТК |
||
4 | Розроблення спільного (ЗДО і НУШ) плану проведення заходів з метою активної участі учнів початкової школи і старших дошкільників у спільній проектній діяльності за даною тематикою | 2018-2021 | Спільний план заходів. | Педагоги ЗОШ, НУШ, діти, батьки | Керівник ТТК
Члени ТТК |
||
5 | Узагальнення та підсумок. | 2021 | Вивчення позитивних і негативних сторін щодо подальшого прийняття рішення про доцільність широкого впровадження даного проекту в освітній процес закладів дошкільної освіти. | Педагоги, діти, батьки, | Керівник ТТК
Члени ТТК |
||