Про проведення тематичного вивчення стану організації безпеки життєдіяльності в дошкільних групах КЗ «ХСШ №1» ХОР
На виконання Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства» відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти) нова редакція затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 № 33, наказу Міністерства освіти і науки України від 16.01.2020 №54 «Про затвердження Порядку проведення моніторингу якості освіти» (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 10.02.2020 за № 154/34437) (далі – Порядок), наказу Державної служби якості освіти України від 30.211. 2020 «Про затвердження методичних рекомендацій з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти», листів Міністерства освіти і науки України від 06.03.2022 №1/3371-22 «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій», від 02.04.2022 № 1/3845-22 «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні», від 25.04.2022 № 1/4428-22 «Про методичні рекомендації», від 29.03.2022 № 1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні», від 27.07.2022 № 1/8504-22 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році», від 14.02.2019 №1/11-1491 «Щодо організації роботи та дотримання вимог з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладах дошкільної освіти» та плану роботи КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА САНАТОРНА ШКОЛА №1» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі – КЗ «ХСШ № 1» ХОР) на 2022/2023 навчальний рік з метою підвищення якості організації освітнього процесу та якості стану організації безпеки життєдіяльності в закладі, а саме: створення безпечних умов для формування всебічно розвиненої особистості, виховання основ безпечної поведінки дітей у різних життєвих ситуаціях, підготовка дошкільників до реального життя, свідоме розуміння дітьми цінностей власного життя та здоров’я тощо організувати тематичне вивчення стану організації безпеки життєдіяльності в дошкільних групах КЗ «ХСШ № 1» ХОР з урахуванням безпекової ситуації за допомогою дистанційної форми навчання.
План-графік
проведення тематичного вивчення у дистанційному форматі
стану організації безпеки життєдіяльності в дошкільних групах
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА САНАТОРНА ШКОЛА №1» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
з 13.02.2023 р. по 24.02.2023
№ з/п | Питання контролю | Методи контролю | Зміст контролю | Термін виконання | Відпові-дальні | Перевіря-ючий |
1 | Планування роботи з дітьми | Аналіз плану | Доцільність, системність планування
Індивідуальна робота з дітьми |
з 13.02.2023 р. по 24.02.2023 | Вихователі груп | Вихователь-методист |
2 | Знання, уміння, навички дітей | Спостереження та аналіз занять, режимних моментів | Оцінка розвитку знань умінь та навичок дітей щодо формування БЖД | з 13.02.2023 р. по 24.02.2023. | Вихователі груп | Вихователь-методист |
3 | Знання, уміння, навички педагогів | Бесіди з вихователями
Аналіз занять Спостереження за роботою вихователів (viber) Тестування і самоперевірка |
Знання педагогами нормативно-правових документів, що регламентують діяльність дошкільного закладу з питань щодо стану організації безпеки життєдіяльності, а саме: створення безпечних умов для формування всебічно розвиненої творчої особистості; формування елементарної компетенції з питань безпеки в дітей дошкільного віку відповідно до БКДО (2021); виховання основ безпечної поведінки дітей у різних життєвих ситуаціях, а також культури безпеки в дорослих, відповідного ставлення до життя та здоров’я малят; підготовка дошкільників до реального життя, насиченого різними подіями, непередбачуваними ситуаціями тощо; свідоме розуміння дітьми цінностей власного життя та здоров’я; формування поняття про стихійні природні явища (землетрус, повінь, буря, ожеледиця, гроза, град, тощо) та ознайомлення з природою їх виникнення, характерними ознаками, негативними наслідками для природи та людини; формування чуття небезпеки щодо вогню, струму, уміння дотримуватися правил протипожежної безпеки, швидко знаходити правильний вихід у небезпечній ситуації; уміння обережно поводитися з ліками та хімічними речовинами; формування поняття про небезпечні для життя людини отруйні рослини, ягоди, уміння розпізнавати їх у природному оточенні, правильно поводитися з ними; уміння дітей надавати собі та постраждалим першу допомогу у разі травм, нещасних випадків, що трапляються на вулиці, у дворі, у побуті; свідомо виконувати обов’язкові правила поведінки в умовах загрози та виникнення НС, знання дій під час сигналу «Повітряна тривога» тощо
Ефективність методів та прийомів у роботі з дітьми. Доцільність та ефективність обраних педагогами форм та методів організації з питань безпеки життєдіяльності |
з 13.02.2023 р. по 24.02.2023. | Вихователі груп | Вихователь-методист |
4 | Створення умов*
В умовах роботи of-line |
Вивчення предметно-розвивального середовища | Методичне забезпечення Наявність наочних посібників, дидактичних, рухливих, малорухливих ігор з тематики БЖД
Куточки БЖД Підбірка конспектів занять, ігор, вправ, художньої літератури з БЖД Наповнюваність, якість обладнання для: ПДД. спостережень, трудової та ігрової діяльності тощо Дотримання заходів безпеки для збереження здоров’я дітей |
з 13.02.2023 р. по 24.02.2023.
|
Вихователі груп | Вихователь-методист |
5 | Робота з батьками | Аналіз документації Форми роботи з батьками | Просвітницькі on-line заходи для батьків
Батьківська самоосвіта Наочна педагогічна пропаганда |
з з13.02.2023 р. по 24.02.2023 | Вихователі груп | Вихователь-методист |