Про підсумки проведення комплексного вивчення стану освітньої роботи в середній дошкільній групі КЗ «ХСШ №1» ХОР
ЗВІТ
за результатами проведення
комплексного вивчення стану освітньої роботи:
якість знань, умінь та навичок дітей середньої групи №3 «Козачата»
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«ХАРКІВСЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 1»
ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
з 03.10.2022 по 07.10.2022 року.
На виконання Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», Указ Президента України від 24.02 2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні», листів Міністерства освіти і науки України від 06.03.2022 №1/3371-22 «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій», від 02.04.2022 № 1/3845-22 «Про рекомендації для працівників закладів дошкільної освіти на період дії воєнного стану в Україні», від 25.04.2022 № 1/4428-22 «Про методичні рекомендації», від 29.03.2022. № 1/3737-22 «Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні», від 27.07.2022 № 1/8504-22 «Про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році» та плану роботи КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКА САНАТОРНА ШКОЛА № 1» ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ на 2022/2023 навчальний рік (далі – КЗ «ХСШ №1» ХОР), в період з 3 жовтня 2022 року по 7 жовтня 2022 року в середній групі №3 «Козачата» було запланована та проведена комплексна перевірка з метою вивчення всебічного й глибокого аналізу методів педагогічного впливу на дітей
Голова комісії: Воробйова С.В. заступник директора з виховної роботи.
Член комісії: Шепелєва Н.В. вихователь-методист.
Мета перевірки: ознайомлення з системою роботи вихователів групи, їх умінні надавати освітні послуги в дистанційному форматі, з методами та формами взаємодії між ними та іншими учасниками освітнього процесу в групі.
Перевіркою було виявлено, що середня група укомплектована дітьми 5-го року життя, в кількості 11 чоловік та педагогами:
- Китченко Т.В.- освіта вища педагогічна
- Федоренко О.А.- освіта вища педагогічна
Вивчення охоплювало такі питання: (Див. Таблиця 1)
Таблиця 1
№ | Предмет вивчення | Аналіз |
1
|
Аналіз календарного планування педагогів освітньої діяльності за дистанційною формою навчання | |
Наявність плану освітньої роботи | В наявності | |
Дотримання блочно-тематичного принципу з урахуванням режимних моментів | Дотримано | |
Структура планування сітки, планування різних видів діяльності, роботи з батьками на місяць | Дотримана | |
Планування ранкових зустрічей, ранкової гімнастики, спостереження, використання художнього слова тощо (форма проведення) | Планується в повному обсязі | |
Правильність планування онлайн занять: обсяг (за Санітарним регламентом), відповідність заняття вікові дітей та рівню розвитку, вибір місця проведення онлайн занять (дотримання правил безпеки життєдіяльності) | Плануються за посиланнями з інтернет ресурсів
1 раз на тиждень в асинхронному режимі |
|
Посилання на інтернет ресурси під час запланованих заходів, якщо такі були використані, якщо ні то повний опис (назва заходу, тема, мета, матеріал, форма проведення) | В наявності | |
Планування ОБЖД (не менше 3 разів)
Врахування багатоаспектності проблеми. Інтегрування в різні види діяльності. Планування спеціальних занять, змістовність, практична значущість |
Планується | |
Планування ПДД: наявність пошуково – дослідницьких завдань | Планується | |
Планування СХД: різноманітність, відповідність програми | Планується | |
Планування ігрової діяльності протягом дня (рухливі, дидактичні, сюжетно-рольові, театралізовані, конструктивно-будівельні) (форма проведення) | Планується (наявні посилання) | |
Підготовка вихователя до занять. Проведення занять в ІІ пол.дня (форма проведення) | Плануються за посиланнями інтернет ресурсів | |
Планування роботи з батьками: змістовність, багатоаспектність (форма проведення) | Планується. Відео зустрічі на viber | |
Планування індивідуальної роботи | Планується | |
Підсумок дня: Оформлення педагогічних висновків їх змістовність та своєчасність | Не завжди | |
ПІБ педагога | Вказано | |
2 | Проведення занять з вихованцями та їх батьками в синхронному та асинхронному форматі | |
Аналіз онлайн занять | Відсутні. Причина: батьки не виходять у встановлений час згідно до режиму та розкладу занять закладу на прямий ефір. За опитуванням батьків ми отримали таку відповідь: ми працюємо, не має можливості виходити у цей час на прямий зв’язок. | |
Аналіз занять в записі | 1 запис заняття
Батькам було надано посилання на запис авторського заняття Заняття в записі з дотриманням всіх вимог, а саме: наповнюваність матеріалом, конкретність завдання, чітка та виразна мова педагога |
|
Дотримання вимог Санітарного регламенту (дозування часу) | Дозування часу було перевищено для даної вікової групи на 5 хвилин. Причина: вступна частина перевищила ліміт часу | |
3 | Співпраця з батьками | |
Використання у роботі з батьками та дітьми основних форм онлайн-комунікацій для надання інформаційно-освітніх та психолого-педагогічних рекомендацій: відеоконференції, форум, чат, блог, електронна пошта, анкетування, соціальні мережі. | В роботі з батьками використовується: чат, анкетування, соціальні мережі, а саме: у вигляді голосових чатів, індивідуальних та групових відеочатів, відео звернень де постійно висвітлюється необхідна інформація | |
Використання електронних платформ Zoom, GoogleMeet, Google Classroom, Microsoft Teams | Використовується електронна платформа Zoom | |
Використання соціальної мережі Viber, Telegram, WhatsApp. Створення груп | Робота з батьками проводиться дистанційно через viber та Facebook |
За результатами комплексної перевірки вихователям середньої групи №3 «Козачата» з метою удосконалення освітньої діяльності, рекомендовано:
- Неухильно дотримуватися вимог нормативно-правової бази, яка регламентує діяльність закладу з питань щодо дистанційної форми навчання;
Протягом 2022/2023 навчального року
- Проводити заняття з вихованцями та їх батьками в синхронному та асинхронному форматі;
Протягом 2022/2023 навчального року
- Продовжувати використовувати у роботі з батьками та дітьми основні форми онлайн-комунікацій: відеоконференції, форум, чат, блог, електронна пошта, анкетування, соціальні мережі, а також використовувати електронні платформ Zoom, GoogleMeet, Google Classroom, Microsoft Teams та соціальні мережі Viber, Telegram, WhatsApp. для надання інформаційно-освітніх та психолого-педагогічних рекомендацій.
Протягом 2022/2023 навчального року
Заступник директора з виховної роботи С. ВОРОБЙОВА
Вихователь-методист Н. ШЕПЕЛЄВА.